Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

-33...!

Av Tvilling - 22 februari 2010 10:56

Hallå! Är otroligt vackert utenu när solen skiner på snön, men så himla kallt. Termometern visade på -33 hos mina föräldrar imorse. -33! Precis som jag är:)

Har tagit det väldigt lugnt i helgen hos mina föräldrar. Åkte dit i lördags eftersom min syster och hennes lilla bebis kom dit. Han är så söt och har charmat mig totalt! Han börjar bli mycket vaknare nu och så nyfiken och sprallig. Inget hår har han knappt på huvudet, liknar lite SkallerPer men en mycket sötare sådan:)


Var väldigt skönt att ta det lugnt eftersom jag var genomförkyld i veckan. Kylan bättrar inte på förkylningen precis. Har inte kunnat träna denna vecka, och tröstätit väldigt mycket så som pizza, semlor, kladdkaka, godis m.m Trots detta vägde jag 62.0 kg i veckan som var. Har ingen aning hur det gick till, men å här lite har jag inte vägt på två år! I helgen har jag verkligen moffat, så jag har säkert gått upp, men jag har iaf gått ner 2 kg sedan jag började min viktminskning. Tror att förbränningen har kommit igång bland annat. Min vardagsmotion till och från jobbet (promenad på 20 min) hjälper nog till.


Är bara att fortsätta kämpa:) Precis som jag kämpar med jobb och att få till en resa. Upptäckte precis att bildröret på min TV har gått sönder, så måste tyvärr köpa en ny TV nu när lönen kommer. Det var inte alls det jag tänkt prioriterat, men ödet verkar annat..! Ha det gott! Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tvilling - 18 november 2010 23:37

Jag har läst en helt underbar blogg idag som heter Monicas tankar. Det var naket uttömmande och hon blottade sig totalt. Jag är för feg för det. Jag vågar inte ens skriva ut mitt namn och vill inte ha något kort med på mig själv för att inte blotta m...

Av Tvilling - 11 november 2010 22:29

Var hos en kompis och hennes familj ikväll. De har flyttat till ett hus från 70-talet. Det var ett gammalt pensionärspar som hade bott där och det såg ut därefter... Det var iof nya vitvaror i köket, men tapeter, tak, badrum behöver bytas samt nytt y...

Av Tvilling - 11 november 2010 13:25

Hallå! Det var verkligen länge sedan jag skrev i den här bloggen. Med 2010 kom det lycka, välgång och en feel good-känsla:) Jag har nu ett fast jobb som jag trivs med, känslan att få in pengar varje månad är så skön. I april träffade jag en fl...

Av Tvilling - 27 februari 2010 23:54

Mitt liv som singel efter 30 har inte riktigt blivit som jag hoppats på... Jag hade ju föredragit att det skulle ha ändrats till Mitt liv efter 30, i ett förhållande..! Men prinsarna verkar vara som bortblåsta. Hur ska jag veta det förresten? Här sit...

Av Tvilling - 13 februari 2010 23:49

Lyssnade just på Sara Löfgrens - När ingen vet. Orden är så träffande, trots att jag inte känner mig så ensam. Trivs med mitt liv just nu, livet vore riktigt bra om det inte var en liten detalj som fattades... Kärleken.Är alla hjärtans dag imorgon. K...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards