Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Så kallt..!

Av Tvilling - 1 februari 2010 22:56

Hallå! Var många dagar sedan jag skrev. Intresset och behovet är inte lika stort nu, känns som att nästan det enda jag gör är att jobba eller träna. Tränade fem ggr förra veckan. Dansade afrodans två ggr, var ute och sprang kombinerat med att gå två ggr och styrketränade en dag. Vågen visade att jag gått ner 1.5 kg, minskat 1 cm i midjan:)


Ska fortsätta träna, men blev ingen träning idag bara promenader till och från jobbet. Var sugen på digestivekex med smör på när jag gick hem. Hade kunnat motstå, men tyvärr lyssnade jag inte tillräckligt på nejrösten. Måste börja göra det för när jag väl äter finns det inget stopp. Var jätteduktig förra veckan, men det gäller ju att vara duktig hela tiden istället för varannan vecka.


Sitter här och fryser. Har en varm filt om mig, men fingrarna är iskalla. Har frysit hela helgen. Var hos en kompis i lördags kväll, hon hade 16 plusgrader inne. Var svinkallt! Hon hade t.o.m ugnen på och ugnsluckan öppen för att det skulle bli lite varmare. Är alltid så kallt på jobbet, så idag har jag också frusit. Kan bero på att jag inte sovit så mycket heller.., av en och annan orsak...


Ska på mitt första medarbetarsamtal imorgon bitti. Ska bli spännande:) Känns som att jag helt plötsligt har tagit stora kliv in i vuxenlivet, är verkligen på tiden! Träffade mina föräldrar i helgen. Kändes så skönt att jag kunde betala för mig själv när vi fikade och åt mat, även för min revybiljett som vi såg på kvällen. Igår var jag och mamma hos min syster, jag betalade för oss alla tre till lunchen. Dyrt skulle vissa säga, jag säger lyx:) Fick en väldigt bra lön den här månaden, så mycket pengar som jag fick denna månad har jag nog aldrig haft på kontot. Köpte en divansoffa i lördags, betalade kontant:) Tyvärr kommer den inte förrän vecka sex, men den som väntar på något gott väntar alltid för länge..;)


Nej, måste gå och lägga mig nu. Ögonhålorna har värkt i flera timmar, men fick lov att kolla på en bra film när jag kom hem från jobbet. Filmen hetr något i stil med inte äldre än 13 år, eller något sånt. En jättemysig film iaf. Drömmer mig bort i filmer där det slutar med att drömprinsen får sin prinsessa. Hoppas hela tiden att det ska hända mig, men än så länge har jag inte ens kommit i närheten av någon kärleksromans..:( Hoppas som sagt på våren, men det dröjer nog med all denna snö överallt. Får ha lite is i magen, är kanske därför jag fryser så..;)

Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tvilling - 18 november 2010 23:37

Jag har läst en helt underbar blogg idag som heter Monicas tankar. Det var naket uttömmande och hon blottade sig totalt. Jag är för feg för det. Jag vågar inte ens skriva ut mitt namn och vill inte ha något kort med på mig själv för att inte blotta m...

Av Tvilling - 11 november 2010 22:29

Var hos en kompis och hennes familj ikväll. De har flyttat till ett hus från 70-talet. Det var ett gammalt pensionärspar som hade bott där och det såg ut därefter... Det var iof nya vitvaror i köket, men tapeter, tak, badrum behöver bytas samt nytt y...

Av Tvilling - 11 november 2010 13:25

Hallå! Det var verkligen länge sedan jag skrev i den här bloggen. Med 2010 kom det lycka, välgång och en feel good-känsla:) Jag har nu ett fast jobb som jag trivs med, känslan att få in pengar varje månad är så skön. I april träffade jag en fl...

Av Tvilling - 27 februari 2010 23:54

Mitt liv som singel efter 30 har inte riktigt blivit som jag hoppats på... Jag hade ju föredragit att det skulle ha ändrats till Mitt liv efter 30, i ett förhållande..! Men prinsarna verkar vara som bortblåsta. Hur ska jag veta det förresten? Här sit...

Av Tvilling - 22 februari 2010 10:56

Hallå! Är otroligt vackert utenu när solen skiner på snön, men så himla kallt. Termometern visade på -33 hos mina föräldrar imorse. -33! Precis som jag är:) Har tagit det väldigt lugnt i helgen hos mina föräldrar. Åkte dit i lördags eftersom min sy...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards